vrijdag 13 november 2015

Zoekt en gij zult vinden...

Mijn vorige, ietwat wazige, bericht is al weer ruim een maand geleden. Ik was (en ben) zoekende met mijn blog... Langzaam aan krijgen mijn ideeën meer vorm. Er spookte de laatste maanden van alles door mijn hoofd, maar ik kreeg het niet scherp. Dat kwam vooral omdat ik de tijd niet nam om me echt te verdiepen in bloggen.
Nog steeds ben ik er niet helemaal uit, maar ik heb wel de boel vlot getrokken. Ik heb eindelijk de tijd en energie gevonden om serieus aan de slag te gaan. Afgelopen week heb ik zo'n 40 blogs bezocht om te kijken hoe deze opgebouwd zijn, hoe ze eruit zien, welke onderwerpen aan bod komen, wat ik aantrekkelijk vind en wat juist niet...

Op dit moment ben ik het uiterlijk van mijn blog aan het veranderen. Ook daar moet ik me in verdiepen, omdat er niet alleen visuele maar ook technische aanpassingen nodig zijn. Ik worstel me door de uitlegfilmpjes heen, die ik vind op internet. Als ik denk te weten hoe ik de technische dingen moet aanpassen (bv. een menubalk maken), zal je dat hier gaan vinden. En nu maar hopen dat het lukt!

Waarschijnlijk zullen ook de onderwerpen waarover ik ga schrijven een opfrisbeurt krijgen en wellicht zal ik in de toekomst ook inspirerende filmpjes plaatsen...
Kortom: ik ben flink aan het sleutelen en hopelijk met succes...

Ik ben benieuwd hoe jullie gaan reageren op de eerste veranderingen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten