dinsdag 8 mei 2018

Gespannen & ongeduldig!

Natuurlijk had ik al zin in DE dag, maar het begint nu echt te kriebelen. Langzaam maar zeker verstrijkt de tijd. Net als voor een vakantie gaan de laatste weken langzaam... Misschien is dat maar goed ook, want ik heb nog wel wat tijd nodig om de puntjes op de i te zetten.

Het belangrijkste dat de afgelopen weken gebeurd is: de kaarten zijn verstuurd. En oh wat ben ik er blij mee! De reacties op de kaart zijn erg leuk en dat is uiteraard heel fijn! Ja we zijn best vroeg, maar dit was dus ons compromis hè ;)

Dankzij Leny van Lenieke Paperdesign is de kaart geworden zoals we graag wilden. Toen ik de voorbeeldkaart op instagram voorbij zag komen, was ik meteen verliefd. Nog even heb ik gedacht om de Franse tekst te veranderen in Italiaans, maar de Franse bekt zo lekker... en dat maakt de kaart mede zo mooi. Wel heeft Leny de kleur aangepast aan onze wensen en dat pakte geweldig uit.

Onze kaart, met dank aan Lenieke Paperdesign

Deze stijl past precies bij wat ik in mijn hoofd had. Marcel gaf mij zo'n beetje de vrije hand bij de keuze van de kaart, maar bij de kleurkeuze had hij zeker een voorkeur. Gelukkig waren we daarin eensgezind! De bijpassende sluitstickers zijn ook in kleur aangepast. Wat op de kaart okergeel is, was bij 'het origineel' roze... maar ik heb nou eenmaal iets met geel!

Bijpassende sluitsticker

Op ons 'to do lijstje' wordt ondertussen steeds meer afgevinkt. Ik heb schoenen en een kettinkje gevonden en toch ook nog een kleine clutch gescoord. Mijn vestje is ondertussen in de gele uitvoering in de winkel te vinden, maar ik blijf bij mijn oorspronkelijke keuze. Ik weet dat dat de goede is!

Dus ja: ik ben klaar! En nog beter: ook Marcels outfit is compleet.
Vandaag heb ik de laatste slinger gemaakt, dus er hangen nu 4 exemplaren te wachten tot ze de zaal mogen versieren. Ze zijn zo leuk, al zeg ik het zelf!

Wat staat er nu nog op ons lijstje dan?
- Taart! Ondertussen hebben we besloten het idee van een echte bruidstaart los te laten en een aantal mooie kleine taartjes te bestellen. Gewoon uit het standaard assortiment.

Ik maak de 'bakker' van deze taart
tzt bekend. Beloofd!

- Het gastenboek is besteld. Toch een bestaande, maar zonder bijbehorende voorkant. Daar ga ik zelf iets voor verzinnen. Bij de kringloop vond ik iets, waarvan ik dacht: BINGO... daar kan ik iets mee!

inspiratie van de kringloop

- Bloemen koop ik, spannend, de dag van tevoren. Gewoon wat er op dat moment te krijgen is. Ik heb in ieder geval twee winkels in gedachten waar ik ga kijken: Decora, hier om de hoek en Het Molentje aan de Berg en Dalseweg. Wel heb ik al wat attributen gekocht voor 'het bloemwerk': bloemendraad en -band (caoutchouc) en lint.

Mijn 'oude vak' weer oppakken...?

Met Annemarie en Marianne, bekend uit mijn vorige posts, heb ik weer een nieuwe afspraak staan. Dit keer om mijn kapsel en make-up uit te proberen. Dat belooft een gezellige avond te worden. Verwacht geen spektakelstuk... daar ben ik niet zo van!

Verrassing!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten