donderdag 24 april 2014

In het hier en nu

Zo, nu weten jullie wie ik ben en hoe ik 'hier' gekomen ben. Via mijn inleidende verhalen zijn we in 2014 aangekomen. In de eerste maanden van het jaar heb ik gesprekken gevoerd, aan mezelf gewerkt en mezelf nog beter leren kennen. En wat ik geleerd heb, maakt me blij.
Vanaf hier zal ik jullie verder meenemen in mijn leven anno 2014, in mijn zoektocht en bij mijn ontdekkingen, maar ik zal ook gedachtenspinsels opschrijven over zaken die mij misschien niet direct raken. Dingen die ik zie gebeuren, waar ik me aan stoor en erger, die me blij maken, waar ik om lach of huil...

Weet, dat alles wat ik opschrijf van mij is: mijn leven en mijn bescheiden mening. Voel je vrij om te reageren, maar houd het wel beschaafd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten